Söndag 14/3-10

Hejsan!!

 

Skönt att sova utan att behöva ställa klockan.

Det känns som att det händer för sällan.

 

Jaha igår var vi på hockey. Därför blev det inget skrivet igår.

Hästen spelade mot Tingsryd. Det var den första matchen mot dem och det är bäst av tre. Det var en mycket spännande match som slutade 2-1 till Hästen!!! YEEEES!!!!!


Här har Hästen gjort sitt första mål och får en påse med mat från ICA Maxi.

Matchen började klockan tre och vi åkte till Örjans kompis Pera innan.


Eftersom jag körde så fick jag kaffe och glass istället för alkohol.
Timmy och Nille var med dit också.

Den här fina vårfärgen hade jag på naglarna. Samma färg som på klänningen jag hade på mig.

 

Innan vi åkte var vi uppe till pizzerian och köpte pizza till ungarna. Vi hade köpt två filmer, godis, läsk och chips, som de hade att roa sig med medans vi var iväg.

Vi gick från Pera vid två. Tog en promenad i det vackra vädret. Det var riktigt fint.

 

Efter matchen gick vi tillbaka till Pera en stund innan vi åkte hem.

En fin solnedgång på väg till Pera.

Örjan ringde hem och frågade om det blev nån pizza över och det fanns en hel så på vägen hem köpte vi med en till hem. Det var gott.


Det var final i Melodifestivalen så vi kollade lite på det. Vinnarlåten var bra tycker jag.  Vi får se hur det går för Anna i Norge i maj.

Jättefint väder idag också!! Härligt!!
 

Nu ska vi försöka fixa så vi kan åka ner till Tingsryd i morrn och kolla på returmötet i hockeyn.

Kram kram!!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Passar skorna senare oxå..!!

2010-03-14 @ 16:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0