Söndag 28/3-10

HEJSAN!!!

 

Idag har det varit en himla tråkig dag för Isak är sjuk.

Vi vakna imorse av att han ropade på mig och när jag kom in till honom så kräktes han.  Klockan var då halv sju. Det var bara att bädda ner Isak framför tv:n i en fötölj som han kunde halvligga i och sen städa upp och bädda hans säng.  Han kräktes fyra gånger till ungefär sen somnade han i sin fotölj. Efter ett par timmar när han vaknade till så frågade jag om han ville gå upp och sova i sin säng och det ville han. Han sov större delen av dagen och kom ner nu ikväll en stund, men så fort han fick lite vätska i sig så kräktes han igen.

Han blir hemma från dagis imorrn och jag från jobbet. Typiskt när jag har varit hemma så mycket men vad gör man. Jag har mått lite illa nu på eftermiddagen. Vi får se om jag åker på det med.

 

Igår hade vi däremot trevligt. Jag ringde till mamma och pappa och frågade om de hade något speciellt för sig. Det hade de inte så vi åkte en sväng dit.


Dags för vårlooken. Det går åt några blekningar innan det blir ljust. Jag har lagt i en omgång till idag.


Gustav (Isaks kusin) var där och skulle sova över.

Maud och Uffe (grannarna) var där också. Vi var kvar till elva så det blev senare än vi hade tänkt.

Vi hade en jättetrevlig kväll! 

Till lunch tidigare på dagen åt vi sill och potatis. Det var jättegott!

Därefter gick vi till skolan och kollade på Timmy när han spelade fotboll. De förlorade med 1-4 tyvärr, men det var Cup så de andra spelade i en annan division.

Klockan nio ska vi kolla på Johan Falk. Det är bra program tycker jag. Får se om Isak kan somna innan det nu när han har sovit så mycket.

Vi hörs!!

Kramar på er!!!  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0