Torsdag 4/3-10

Tja!

Idag har det varit mycket att göra på jobbet. Det brukar vara mycket godis att plocka på torsdagar.

Efter jobbet åkte jag först till Sensia på Lindövägen och hämtade ut ett recept till Örjan, sen åkte jag ner på stan. Där träffade jag Jenny, som jag gick och fikade med. Det blev Blåbärspaj med vaniljsås på Fräcka Fröken. Det var riktigt gott!! Det var längesen (alldeles för längesen) vi sågs så  det fanns en hel del att prata om.

När vi hade fikat klart och jag var på väg till bilen så ringde Örjan. Han satt i bilen på väg hem från jobbet. Vi pratade rätt länge så vägen kändes inte lika lång som om man inte hade pratat.

Det blev en kort blogg idag, men jag får väl skriva mer en annan dag!!

Kram kram!!




Kommentarer
Postat av: Syrran

Hahaa.. Fräcka fröken.. Coolt namn :) Vad ska ni göra ikväll? Kram

2010-03-05 @ 17:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0