Måndag 3/5-10

Hej!!

Ja då var det måndag igen då!! Jag har inte skrivit för jag har inte orkat.

I lördags slutade vi klockan fem. Då överraskade Örjan mig med att åka till Katrineholm och äta mjukglass. Vi hade det som tradition när jag var liten att pappa och mamma och vi tre minsta barn att vi åt årets första mjukglass på Valborg. Jag blev glad att Örjan ville återuppta den lilla traditionen!!!


Det var gott!!

På vägen hem åkte vi förbi hos syrran och Johan.


De har jättesöta kattungar!!!


På vägen hem var himlen jättemörk. Vi trodde det skulle bli ösregn, men det blev det inte.

Solen sken.

Så den här fina regnbågen kom fram!!


Den här bilden är från idag när vi tog en 45min promenad i skogen! Härligt!!

Örjan slutade en timme före mig och var snäll och hämtade Isak på dagis plus att han var till Patte och bytte de två däck vi inte fick bort i lördags när vi skulle byta till sommardäck.

Nu ska jag sova!!

Kram kram!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0