Tisdag & Onsdag 25-26/5-10

Heeeeeej!

Igår kom vi hem sent så då orkade jag inte skriva.

Jag jobbade 10-20 och Örjan jobbade 9,30-16. Han skulle på speedway så vi samåkte. Tyvärr så regnade det så mycket att de var tvugna att ställa in. Örjan kom då tillbaka till jobbet och gick i affärer lite tills jag slutade.
Erica slutade samtidigt som mig. Hon frågade om vi skulle följa med hem till dem och ta en pizza. Det ville vi så det blev en tut till Krokek. Vi hade jättetrevligt och spelade Buzz. Vi var hemma klockan ett! Tur att vi var lediga idag.

Idag gick vi upp vid halv elva. Skönt med lite sovmorgon!
Här skriver ♥Älskling♥ morgonblogg.



Vi har tömt källaren på äckligt avloppsvatten. Det är visst nästan stopp där nere, tråkigt.
Örjan öste i hinkar och jag tömde dem. Mellan varven rensade vi lite ogräs.

Jga gick in vid halv fem och började med maten. Örjan kom in en stund och tog över medans jag åkte och handlade matgrädde och tidningar.
Vi åt potatis, stekt fläsk och löksås. Det var gott. Efter maten gick Örjan ner och öste igen och jag gjorde iordning efter maten.
 
Vid halv sju åkte vi till Rejavallen och kollade på Pontus när han spelade match mot Svärtinge. De förlorade tyvärr. Evve kom ner och solade precis när vi skulle åka. Synd att vi skulle iväg annars skulle det varit trevligt med en fika eller nå´t.

Så här fina är våra Penséer och se den fina äppelblommen i bakgrunden!!! Fint va´?


Nystädat kök med nya gardiner, skönt.

Nu kom Örjan in för kvällen. Han har varit ute och klippt lite gräs, min duktiga kille!!!
Nu ska jag kolla lite på Facebook tror jag, vi hörs!!

Hejdå!!!!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Va fina gardiner.. får kolla in dom mer i morgon :) Kram

2010-05-26 @ 22:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0