Fredag 12/11-10

Hej hej!!!

ÄNTLIGEN ÄR VÅRAN BABY HÄR!!!!

Väntan var lång, men den som väntar på nå´t gott!!!


Idag blir det en bildblogg och ni undrar säkert vad det är för bilder jag ska lägga in...:)


Nyfödda Ricky, för första gången hos pappa.



En stolt och trött pappa.
Tack för att du fanns vid min sida älskling, utan dig hade jag aldrig orkat.
 

Vi var kvar på BB till igår. Vi fick åka hem vid halv två nån gång.


Första bilden på Ricky här hemma.
Det var skönt att komma hem. Jag sov sammanlagt 3 timmar på två och ett halvt dygn...vilken energi man får av att föda barn. Det var skönt att sova i sin egna säng. I natt kunde jag sova några fler timmar :)


SÅÅÅÅÅÅ SÖÖÖÖÖÖÖT!!!!



Idag har vi varit ute och gått en liten sväng i blasket. Vi gick och mötte Izabella på hennes skola, sen gick vi till Anns Cafe och fikade.

 


Lite senare när vi kommit hem kom farfar och farmor och hälsade på.
Ricky fick en jättefin body med byxor till.

Evve var också här en sväng och hälsade på. Jag skjutsade bort henne när hon skulle hem och passade på att handla några saker på konsum.

Nu är det snart dax att gå och lägga oss. Vi har en kontrolltid uppe på BB klockan 8 i morgon bitti.

Vi hörs!!

Kramar!!!!



Kommentarer
Postat av: Kikki

Vilken liten guldklimp! Grattis igen till hela familjen! Var rädda om Er! Kram

2010-11-12 @ 22:14:51
Postat av: Ögge

Jag kommer finnas vid din sida så länge du vill ha mig där.

Tack för i Onsdags.

Kramar Ögge

2010-11-12 @ 22:28:23
URL: http://orjanlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0