Fredag 19/11-10

Hej hej!!


Idag blir det en supersnabb blogg för jag har en hungrig son....och det är ju ingen annan än jag som kan mata honom....


Han ser rätt nöjd ut :)

Pappa och Mamma kom hit en sväng och fikade. Jag passade på att klippa dom lite. Just när de skulle åka kom Jonas (brorsan) och Michaela (Svägerska) och deras barn Gustav och Edwin.


Jonas och Ricky

Gustav tar en vilpaus i soffan efter lite bus med de andra barnen.

Michaela och Edwin.



Jonas var snäll och tog med golfen och ska fixa den. Skönt att få den iordning.

När de åkt gick Örjan Bella och Ricky till kiosken o affären och köpte tidningarna och tomater.

Jag gjorde lite kycklinggryta till mat, gott.

Hörs!!

Kramar!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0