Fredag 5/11-10

Hej Hej!!

Jag börjar väl med att berätta att jag inget känner idag heller...
Ni undrar väl antar jag. Det tar ju den tid det tar och tyvärr verkar det ta tid den här gången med.


Idag ska Isak åka till sin Farmor och Farfar Lloyda. Lloyda ringde i veckan och frågade om de fick låna honom några dagar. Det är klart att det är okej (men jag kommer sakna honom mycket!!). Isak tycker det är jättekul att vara där och han började fråga redan i morse när farfar ska komma.



Snart ska vi äta lite lunch. Det blir nog lite rester.


Vi ska äta tacos ikväll när Örjan kommer hem. Han slutar klockan fem så vi äter väl vid halv sex, sex. Det är väldigt långa fredagar han har de här veckorna. Känns som en evighet innan han kommer hem.

Jag saknar dig ♥älskling♥!!!

Här är från Kanarieöarna förra året! Härligt!!


Nu ska jag fixa lunchen sen blir det nog att gå ut  en stund. Det är ju fint väder idag också!!

Kram och hejdå!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0