Måndag 1/11-10

Hej!!!


Jag vaknade när Örjan gick upp vid kvart i sex. Jag kunde inte somna om även fast jag inte somnade förrän typ tre inatt. Isak hostade en hel del, torrhosta så det hjälpte inte att han fick hostmedicin. Hoppas det är bättre inatt.

Jag gav upp hoppet om att somna om vid klockan sju, så då gick jag upp. Jag satte mig vid datan en stund och samtidigt passade jag på att sortera alla pappershögar vi hade på bänken. Jag slängde en hel del och endel satte jag in i pärmar med viktiga papper. Det tog väl en timme ungefär, men när det väl var klart blev det ju fint.

Vid nio började ungarna vakna till liv, tillochmed Vicky, och vi åt frulle tillsammans vilket inte hör till vanligheten. Synd att inte Örjan var hemma.

Vi käkade vid klockan tre. Timmy och Evve var här också.

Vid fyra kom Thomas och Nettan. Örjan var hemma strax efter halv fem och då fikade vi. Gott!!!

När de hade åkt käkade jag och Örjan. Jag åt bara lite eftersom jag åt tidigare med de andra.

Jag hittade en halv påse med katrinplommon i skafferiet som jag åt upp. Jag tänkte att det kanske får igång på magen, inte bara på ett sätt...

Vi har kollat på en ny serie som heter "Böda Camping". Nu när "Ullared" är slut måste vi ha något annat roligt att kolla på.

Snart ska vi även se på "Pensionärsjävlar" se om det är nåt roligt.

Det blev inga bilder idag tyvärr.

Hörs!!!

Kram kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0