Onsdag 24/11-10

Hejhej!!

Igår var Anita på Bvc här på hembesök. Hon vägde Ricky och han hade gått upp ca 200g sen i fredags och det var bra.
Sen fick vi en massa informationsblad som kan vara bra att ha.

Örjan kom hem vid fem och hade jättegott bröd med sig hem från jobbet. Först åt vi lite mackor och sen lite senare åt vi broccoli och kebabgryta, sen åt vi lite mer mackor...gott.

Lite mys på pappas mage.

Jag fick jätteont i huvudet igår kväll så jag la mig på soffan med Ricky på bröstet. Örjanälsklingen kom med huvudvärkstabletter och vatten, sen sov jag en sund och då kändes det bättre.
Nu är den tillbaka igen...så jag ska ta några tabletter och fördöka vila en stund sen.




Fundersam....Undrar om mamma ska ta med honom ut på promenad som hon sagt...


Ja det ska hon!!! .....

Jag var iallafall ute i ca 45min och gick och skottade snö. Det var rätt kallt ute!!

Örjan slutar klockan tre idag. Då blir det väl att äta nåt när han kommer hem sen har Hästen match hemma ikväll mot Skåre tror jag det var.

Hej då så länge!!!

Kram!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0