Söndag 14/11-10

Hej hej!!!


Idag har vi varit på en liten promenad. Det är skönt att komma ut fastän det inte är så skönt väder.

Inatt har vi sovit ganska mycket faktiskt. Ricky fick "mat" vid klockan fem och sen sov både han och jag till runt nio tror jag det var. Det var välbehövligt :)



Man kan sitta med honom hur länge som helst i knät och bara titta på honom.



På eftermiddagen var jag och hämtade hem Isak. Så nu har Ricky träffat alla sina sex syskon.

Vi åt Farsdagmiddag förut. Det blev tacos med köttfärs och kyckling. Det var gott!! Det var jättekul att alla barn var här och åt. Det är inte så vanligt.


Det är inte lätt att få med alla och så blev bilden lite mörk tyvärr...


Här är det lite bebismys innan maten :)

Nu är det dags att äta den sista godsaken(!!!) på ganska länge för i morrn börjar det nya, nyttigare livet. Örjan fick ta en bild av mig igår (och den tänker jag INTE lägga ut här på bloggen) som jag ska ha som före bild. Förhoppningsvis kommer det en efterbild nån gång....

Hörs i morrn

Kramar!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0