Fredag 22/10-10

Hejsan!!!

Idag var det helt plötsligt vinter. Helt vitt var det ute, men nu börjar det väl smälta bort sakta men säkert. Det är fortfarande vitt på gräsmattan.


Så här såg det ut i morse!!
Ganska fint , men lite för tidigt tycker jag.

Idag har jag städat lite och kopplat in tvn där uppe och försökt få lite ordning på sladdarna i sovrummet. Det gick väl så där. Det var inte det lättaste att åla under sängen, men det gick!

Jag har också påbörjat packningen av BB-väskan. Man vet ju inte. Det kan ju bli bråttom. Isak får en väska packad också ifall det skulle bli en vecka när vi har ungarna. Mamma har lovat att komma och hämta honom isåfall.

Nu har vi ätit och Örjan har äntligen kommit hem från en lång jobbdag.
Kaffet är nu på och sen blir det att titta på idol.

Örjan: Du hade en undran i din blogg häromdagen. Vill bara berätta att jag drömde om dig då med!! Jag älskar dig och är lycklig över att vi nu lever i den drömmen tillsammans!!!

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Ögge

Tänk om vi gjort något åt det då , men man ska ju inte ångra saker i livet.

Men du hade i allafall sluppit mycket förnedring och problem.

Jag älskar dig och hoppas jag visar det på ett sätt som du uppskattar.

(resten av detta samtal får vi ta "in privacy")

Puss min kära

2010-10-22 @ 19:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0