Onsdag 20/10-10

Hejsan!!!

Igår eftermiddag var jag och Isak ute en stund och krattade lite löv. Jag tycker det är rätt kul faktiskt. Det blir så fint när det försvinner!

Isak fick åka med en gång när jag skulle tömma kärran. Det tyckte han var kul!

Imorse skjutsade jag in honom till dagis till klockan nio.



När jag lämnat honom åkte jag till Däckteam och hörde om de hade några vinterdäck till våran Opel, men det hade de tyvärr inte. Jag ringde brorsan och frågade om han visste nån som hade. Det visste han inte. Vi får väl kolla på Blocket och se om vi hittar något. Det blir väl i sista stund som vanligt när det gäller däckbyte. Man tycker alltid att man har så gott om tid på sig, men så blir det bråttom iallafall... Imorrn ska det bli snö har jag hört...Vi får se till att köra försiktigt

Efter Däckteam blev det en sväng till jobbet där jag käka frulle med Örjan. Jag hade bestämt mig för att stanna i stan medans Isak var på dagis. 
Efter frullen åkte jag till Mediamarkt. Där köpte jag två bärbara hemtelefoner. Vi hade bara en innan och var den här nere hörde man den inte där uppe och tvärtom plus att den ofta blev urladdad. Nu har vi en uppe och en nere. Det är bra. Sen köpte jag en data-tvkabel och ett väggstativ till tvn vi har i sovrummet. Örjan satte upp tvn nu ikväll och jag ska få iordning på alla miljoner sladdar och gjejer vi har där uppe, men det gör jag imorrn tror jag.

När jag var klar på Mediamarkt åkte jag tillbaka till jobbet och handlade, gick i klädaffärer (utan att köpa något) och käkade lunch med Örjan



Efter det var klockan strax före två så det blev lagom att åka och hämta Isak och åka hem.
Tiden gick fort ändå även fast det var fem timmars väntan.

Hemma vilade jag en stund på soffan när jag hade plockat upp maten jag hade handlat. Det var skönt att lägga sig.

Nu ska jag ge Isak kvällsmat och lägga honom.

Hörs!!

Kram kram!!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0