Onsdag 27/10-10

Hejhejhej!!!

Vaknade när Örjan gick upp i morse strax efter halv sex. Jag låg väl och halvsov en timme innan jag gick upp och duschade.

Facebook är ett rätt bra "sällskap" i ensamheten. Jag chatta lite med syrran och fick tiden att gå lite fortare för en stund.

Igår när jag hade bloggat klart la jag mig i soffan och läste min bok en liten stund. Det blev en liten stund för jag somnade rätt snabbt...

Jag vakna vid kvart över tre och satte igång att förbereda maten. Örjan slutade fyra och var hemma runt fem. Då gick vi direkt på en promenad. Det var skönt med lite frisk luft och lite motion.

När vi kom hem gjorde jag klart maten och så åt vi. Jag stekte ost och skinkfylld snitzel. Det var gott. Jag åt pomme och ärt/majs&paprikaröra och sallad till och Örjan hoppade över pommen.

Sen blev det bara tvn resten av kvällen.

Nu ska jag gå och göra mig iordning för att åka in till stan. Först ska jag äta frulle med Örjan på jobbet, sen blir det att laga en trasig tand hos tandläkaren :(((((( efter det blir det att åka tillbaka till jobbet och handla. Det är mycket som är slut nu, så det går åt att fylla på förråden...

Hörs!!

Kramar!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0