Söndag 24/10-10

Hej hej!!

Synd att helgerna går så fort och att det är så sällan vi är lediga båda två när det är helg. Det är ju så skönt att vakna utan klocka och utan att behöva åka och jobba. Jag längtar till Baby föds så vi blir lediga ihop tio dagar iallafall.

Vi gick upp vid åtta. Örjan lite före mig och så åt vi frukost i soffan framför tvn, mysigt. Sen började ungarna vakna till en efter en. 

Örjan jobbade lite på Vickys rum och jag fortsatte rensningen av garderoben. Sakta men säkert går det framåt för oss båda.

Vid halv ett kom Jonas med familj. Vi har köpt en spjälsäng av dem som vi hämtade hem för två helger sen, men då hade de inte hittat skruvarna till den. Igår hade de äntligen hittat dom... :) Så de kom hit med dom.


Här har vi precis fikat och sitter och pratar lite. Det var trevligt.
Isak tyckte det var kul att träffa sina kusiner.

När de åkt gjorde vi oss i ordning och åkte in till stan. Precis när vi skulle åka kom Timmy så vi bjöd med honom. Vi stannade först vid Toys r´us för Izabella skulle köpa en ritbok, sen åkte vi till Marinara och käkade. Det var gott!!

Klockan fyra började hockeyn och vi satte oss nästan precis när det började. Snacka om timing. Vita Hästen mot Tranås.

Ungarna hade lite godis, popcorn och Festis med sig som de satt och mumsade på.


Hästen började bra i första halvlek och ledde med 2-0.
Direkt i andra kom Tranås ifatt och det stod 2-2 efter 1,5 minut !! Då blev det lite spännande men sen drog Hästen ifrån.

Far och äldsta son, kaffepaus inför tredje perioden.


Familjen Lindberg/Sjöman tar nästan upp en hel bänkrad!! :)

Det var en kul match och kul att alla ville följa med! Det slutade med att Hästen vann med 8-2!!

Det var ju bra!!

Nu sitter Örjan och jag i soffan och kollar på Indiana Jones. Jag skjutsade bort ungarna förut...så det är ganska tomt. Isak sover och ska iväg imorgon....tomt!! Alltid lika tråkigt!

Nu ska jag kolla klart filmen!!

Kramar!!!


Kommentarer
Postat av: Syrran

:) Jag är ledig heeeela veckan om du har tråkigt nån dag.. Kramizz <3

2010-10-25 @ 06:09:13
URL: http://sarasjoman.blogg.se/
Postat av: Syrran

Heej!! Jag är ledig hela veckan nu.. så om du vill hänga med mig någon dag så vet du att jag är tillgänglig!! Kraaam

2010-10-25 @ 06:12:43
URL: http://sarasjoman.blogg.se/
Postat av: Syrran

Hahahaa... va bra att datorn är Cp skadad!! :)

2010-10-25 @ 06:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0