Onsdag 31/8-11

Hej!!

Jaha sista dagen på sista sommarmånaden...
Idag kändes det riktigt kyligt när jag var ute på trappen och vinkade av Örjan.
Han är iväg nu och skjutsar in Timmy till Finspång. Sen skulle han passa på att handla lite som vi behöver. Jag jobbar 14-22 idag på den lediga dagen....Vi har inventering. Segt!!

Inga bilder har jag heller att lägga in så det blir lite tråkigt.

Igår hade jag jouren och jobbade till 22. Det blir alltså två dagar i rad till 22 :((

Imorse fick jag sovmorgon och det var skönt!! Eftersom jag inte är ledig idag så blir det att jobba 6 dagar i sträck och det är man ju inte direkt van vid...

Nu ska jag för ovanlighetens skull läsa tidningen!

Kram kram!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0