Onsdag 19/1-11

Hejsan!!!


Sitter och äter knäckebröd till frukost.
Nu är det dags att få bort de sista kilona efter Ricky....gärna några till!
Örjan är också igång så vi peppar varandra.

Igår när han kom hem från jobbet gick vi en sväng. Det var nära att vi struntade i det.
Som tur var gick vi ändå och det var skönt att komma ut, men det blåste rätt kallt...




Här är Ricky när han tränar nackmusklerna :)



Igår kom Ola och hämtade min bil som han skulle laga.
Avgassystemet var trasigt så jag var ju på Biltema förra veckan med mamma och pappa och köptge nytt. Pappa var osäker på om det skulle passa, men det gjorde det. Ola kom tillbaka med den redan på kvällen igår. Nu är det bara att hålla tummarna på att den går igenom besiktningen på fredag...

Ikväll är det bortahockey... tyvärr är det inget som sänds på datan.


 
Här är Isak i söndags på hockeyn.

Det är så jäkla kul att kolla på!!! Speciellt nu när det börjar bli lite mer motstånd.
I söndags vann Hästen igen, men på förlängning.


Nu ska jag försöka hinna plocka ner julpyntet som jag har samlat i baren. Jag hann med lite igår.
Ricky sover nu så det gäller att passa på.

Vi hörs!!

KRAM!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0