Torsdag 13/1-11

Hejehejehehj!!!

Asså shiiit vad veckorna går fort. Det är redan torsdag....snart är man tillbaka och jobbar igen.
Fast det är inget jag bävar för direkt. Det är ju hela tre månader kvar att vara ledig och så tar jag lite mammaledigt ihop med semestern. Då har jag ju det att se fram emot sen.


Tisdag, onsdag och så idag har Isak varit på dagis.
Han tycker att det är roligt att komma iväg att leka.


Fast det blir ju lite åkande fram och tillbaka. Som tur är har det passat att han kunde åka med Örjan in en dag och hem en annan dag. Det underlättar mycket!

Idag när jag hade lämnat Isak vid nio åkte jag till Maxiparkeringen. Där hade jag bestämt träff med pappa och mamma. De gjorde mig (skriver man så????) sällskap till Biltema där jag inhandlade ett avgassystem till Golfen. Jag köpte även nya torkarblad och spolarvätska.

När vi var klara där åkte vi till Ikea. Där blev det också lite smått och gott!

Jag blev bjuden på frukost och Ricky fick ett gosedjur som spelar en melodi om man drar den i svansen :)

 
Tack snälla för idag!!!



När vi kom tillbaka till Norrköping åkte pappa o mamma hem och jag gick in på jobbet o sällskapade med Örjan en stund och även Erika hade lunch. Det var trevligt att träffa henne, äntligen. Det var första gången hon träffade Ricky :).

Det var tredje (och sista det lovar jag) gången jag var inne på jobbet idag....



Jag hämtade Isak på dagis innan jag åkte hem.
Klockan 14,45 hade Ricky tid på bvc. Han vägde 6160g och var 61cm lång... Han växer som han ska och allt ser bra ut. Nästa gång är om en månad ungefär och då ska han få ta en spruta...usch det tycker inte mamma om och inte pappa heller för den delen...

Snart kommer Örjan hem och då ska vi dricka kaffe och äta Bars... mums!!

Kram kram!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0