Torsdag 20/1-11

Hejhej!!


Nu har jag och Ricky nyss kommit in efter en härlig promenad i solskenet!!

Tredje dagen i rad som jag går. Det känns skönt att röra på sig. Igår gick jag varvet två gånger.

Syrran kom vid halv ett och då gick vi varvet och sen när hon hade åkt hem gick jag och Örjan samma sväng. Det tar ungefär 40 minuter.


Syrran var snäll och gav Ricky lite mat när vi kom hem. Det tyckte han var gott.
Vi åt lite fruktsallad och drack lite kaffe också.

Lite trött blir man mellan varven :) Här sover Ricky så sött!!!



Nu är äntligen julsakerna nerpackade och kartongerna nerburna till boden.
Skönt att det är gjort för det är ju bland det tråkigaste som finns att plocka bort "skiten".
När det ska fram är det precis tvärt om, så himla roligt!!

Har jag gjort allt jag ska idag då?

En halv diskmaskin har jag kvar att plocka ur...
Jag gör väl det också sen har jag gjort mitt för idag!

Nu ska jag gulla med Ricky en stund innan han ska ha mat!!

Hejrå !!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0