Stora killen...❤️ons 25/4-10

Heeej! 

Imorse vinkade vi av Isak som skulle åka själv till skolan i Norrköping för första gången...
(null)

Jag var nervösare än honom tror jag😜🙈😂
Han ringde en gång och frågade vart han skulle byta buss så då guidade jag honom.
(null)

Nu när han gjort det en gång blir det nog lättare nästa gång. 
Jag kommer ihåg när jag åkte buss och spårvagn de första gångerna...skitnervöst och då var jag ändå 16🙈...Man hade ju ingen koll på vart man skulle och lokalsinnet var sämst redan då😂...
(null)
En annan sak jag måste skriva....jag är ju inne på det "nya nyttiga" livet. Jag ska fan gå ner de 10kg jag har gått upp på ett år!!!😱😱
Eftersom jag är ett big (😜) fan av Biggest Loser så kör jag en intern tävling med dem. Jag har invägning på tisdagar och det har de också...så igår hade jag gått ner 1.5% sen förra tisdagen....och det var flera i Biggest som hade gått ner mindre..alltså klarade jag mig kvar en vecka till ...tjohoooo vad glad jag blev...
Och tjohooo vad konstig jag är känner jag nu😂😂...men det bjuder jag på!!haha...
Ha en bra lillördag! 

Kramar!!!😘



Kommentarer
Postat av: Veronica%2525252525252520L%2525252525252520Karlsson

Hahaha.....Lycka te.....kramelikram

Svar: Taaack! Kraaam😘
Sanna Lindberg

2018-04-25 @ 20:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0