Lediga dagar ...

Hej! 

Så skönt att bara vara och att inte ha så många måsten. Att vädret är kaaaanon är ju bara bra! 
(null)
Igår kväll...eller eftermiddag var det väl. Strax efter klockan fyra...gick vi ner till bastis
(null)
Vi hade lite dricka och kakor med oss.
(null)
Uppskattat var det👍👍☀️
(null)
Varmt i vattnet var det också. T.o.m jag badade...
(null)
Det var ca 25 grader
När vi kom hem kollade vi på IFK-Elfsborg. IFK vann med 1-0. Thooooho va bra!!!
(null)
Fin badplats vi har. 20 minuter tog det att gå i lagom takt.

Imorse skulle jag gå en promenad innan frukosten. Jag gick de första 500 m sen joggade jag tills jag höll på att dö ( kändes det som iaf🙈😉) sen gick jag de sista 100 meterna.
(null)
Det var länge sen jag joggade. Hoppas jag kan komma igång och göra det oftare.
(null)
Straxt över 5 km blev det ändå👍

Nu ska vi sova!

Kram😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0