Måndag...

Heeej!! 

Jaha då var det måndag igen! 
Tiden går sååå himla fort!! 
I fredags blev jag bjuden på glass av mitt ❤️...
Kanske var det till och med han som hade gjort den👍
(null)

Guuuuudva gott!!!! Smultron/hallonsorbet
Och kolaglass. 

I fredags blev det chill.
Vi satt ute i uterummet. Tyvärr glömde jag ta kort men chillet såg nästan ut som vanligt, förutom att vi även hade tunna spjäll och nån spansk tjockkorv.
(null)
Izabella och Sami var hos oss så när vi lagt ungarna kunde vi gå till gästgiveriet och ta varsin öl. Det var trevligt!
I lördags var jag med Ricky på kalas på Leos lekland i Linköping. När vi kom hem bjöd vi över grannarna på fika och det blev visst en helkväll för de gick hem halv ett. Det var jättetrevligt!!!

I går var det rätt lugnt. Lite småplock bara.
(null)
I morgon är det ääääääntligen dags att heja fram Sverige igen!!! HEJA SVERIGE!!!🇸🇪☀️👍
Längtar!!!

Ha bästa måndagen!

Kramar😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0