Pigg...?

Heeejsan!

Jag har varit vaken sen 02.45 när Örjan gick upp👎😴😴...så nu kan jag lika gärna gå upp.

(null)
Igår var det lika varmt som det varit ett tag nu, 30-32 grader. Det är skållhett när man sätter sig i bilen mellan besöken på jobbet.

När jag kom hem igår klippte jag det mesta av gräsmattan eller rättare sagt det som finns kvar av den. Mycket är gult och torrt.
(null)
Vid sextiden åkte vi iväg en sväng och gick en promenad som slutade på 3.6 km. 
(null)
Det räckte i värmen.
(null)
Mysigt att gå på skogsvägar. Vi såg en hare på ett ställe. Den cerkade lite slö, men värmen tar väl musten av allt levande

Nähä om man ska klä på sig och gå ner...😴

Ha en bra dag! 
Nu har vi bara 3 jobbdagar kvar...☀️😁👍

Kramar!!😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0