Sjuk och VM-match...

Heeeej!! 

Jag har känt mig hängig till och från i en vecka. Igår blev det värre, så det blev att kolla vm-matchen hemma halvliggandes i soffan istället för att gå upp till pizzan som vi tänkte från början.
(null)
Sverige mot Schweiz i åttondelsfinal.
Man får ju feber av bara spänningen.


(null)
Vi hade köpt tröjor åt ungarna . Tyvärr var vuxenstorlekarna slut. Så Örjan fick ha sin gamla hockeytröja. Men men en sverigetröja är det ju iallafall. 

(null)
Alla var supertaggade till en början. Efter en stund gick ungarna ut och hoppade stu
dsmatta. Sen gick de emellan och kollade. (null)
Tjooooohoooooo 1-0 till Sverige! Såååå kul!!
Så på lördag blir det kvartsfinal. 
(null)
Största linslusen❤️

Igår kväll och i morse mådde jag sämre. Så jag är hemma från jobbet idag. Det kanske är en vilodag som behövs eftersom det blivit så utdraget..
(null)
Tur att man har så underbara barn som hjälper sin sjuka mamma😍 Ricky dammsög och Sandy plockade ur och i diskmaskinen.
Sen har de plockat iordning på lite andra saker också.
(null)
Och serverat kaffe till mig också😍
(null)
Nu när ungarna fått i sig lite frulle ska jag försöka sova en stund. Kanske går det att sova bort det onda....🤒🤧😬

Ha det bäst!

Kram😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0