Långt hår....


Heej!!
Njuter av lugnet med en kopp kaffe innan jag väcker ungarna. 
Jag har så jäkla ont i huvudet och halsen😬...inte bra, men en Ipren kanske kan hjälpa👍

(null)

Förra veckan var jag hos bästa Jessica och fixade långt hår👍
Jag fick tipset av henne att köpa löshår på Rapunzel och sen bokade jag en tid hos henne när jag fått hem det så satte hon dit det åt mig. 
Här är före...
(null)
Och här kommer några efterkort..
(null)
(null)
Jag trivs asbra i långt hår så nu blir det att spara ut mitt riktiga hår👍😁
Då är det ju kanon att ha fejket sålänge.
Tack Jessica för  tipset ❤️
Och tack mina barn ( eller var det älsklingsögge...❤️) som gav mig håret i mors dagpresent👍😘

Nu är det dags att väcka och fixa ungar.
Det ser ut att bli en strålande dag!!☀️☀️

Ha det bäst!
Kram😘



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0