Måndag 4/6-18

Heeej!

Då var det måndag igen...
Men bra vecka ändå eftersom det är röd dag på onsdag☀️👍🇸🇪

(null)
I fredags blev det en liten promenad till gästgiveriet. 
(null)

Vi tog varsin öl, pratade med folk och lyssnade på trubadur. Myyyys!!!!
(null)
En jättegod Rskilstunaöl
Min fina älskling och jag❤️ (null)
På lördagen var det full fart med innebandyträning, blomköp, plantering, 70-årskalas och kickoff inför att stå i serveringen på Skogsröjet😅☀️👍
(null)
Igår var det också endel att styra med.
Först skjutsade jag in Isak till stan. Idag åker han till Filippinerna i en månad😢😱
(null)
Vi saknar dig redan!❤️
Efter att jag lämnat honom i stan så var det 5-årskalas hos Lhea från klockan 12.
Sen blev det pizza till middag och några timmar vid poolen☀️👍 Där i var det 28 grader😅👏 Skööööönt!!!

Nu ska jag lämna ungarna på dagis och sen åka och jobba!!

Ha bästa måndagen!

Kramar!!😘




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0