Långhelg 2/5-18 onsdag

Heeeej!!! 

Nu har det varit långhelg som inneburit både god mat och dryck. Tyvärr så åkte jag därför ur Biggest🤪😉...tur att jag själv bestämmer reglerna och låtsas va kvar🤗😂...Ny vecka nya tag👍😁. Jag hade iaf gått ner 2 hg...bättre än inget.
(null)
I fredags firade vi att vi lämnat nycklarna ..❤️.
Det blev även en tur lite senare på kvällen till gästgiverit. 
(null)
Goood öl!! Jag längtar redan till fredag. På fredag och lördag skulle vädret bli bättre. Skönt !! För nu är det för jäkla kallt. 
(null)
Alltså....nån som har en sån här studsmatta ? Vi får inte dit det där jävla F...nätet.
När vi hade tråcklat fast det längst ner (som det stod man skulle göra) så blev det för spänt som ni ser....
Vore ju kul om ungarna hann använda den nåt innan det är dags att plocka ner den igen😳😱🙈

Ha bästa dagen!!😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0