Torsdag 17/5-18 04:12.....😮

Godmorgon ...

Klockan Ă€r 04:12 och jag har varit vaken i tvĂ„ timmar😮😮...skapligt tröttsamt . 

Snart har Àven denna jobbvecka tagit slut . Veckorna gÄr fort!

I mÄndags hade vi trÀning nummer tvÄ för 6-7 Äringarna. (null)
Ricky Àr riktigt glad att Àntligen fÄ trÀna fotboll.
Jag hoppade över innebandyn i mĂ„ndags för jag fick sĂ„ jĂ€kla ont i mitt "friska" knĂ€ efter trĂ€ningen i lördags🙈
IgĂ„r testade jag igen och dĂ„ gick det bra. Även Örjan körde igĂ„r. Han har inte varit med pĂ„ 2 veckor pĂ„ grund av knĂ€na ocksĂ„...

(null)
VinÄr stark kyckling och sallad igÄr. Gooooooottt!!!

(null)
Nu blommar frukttrĂ€den dĂ„ vackert i trĂ€dgĂ„rd och jag tycker det Ă€r sĂ„ himla flnt! 

Nu ska vi se om jag kan somna om EM timme innan klockan ringer!

Kram pĂ„ er!!😘

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0